Vicktoria

Alla inlägg under juli 2013

Av vicktoria börjesson - 24 juli 2013 23:34

Hej var på bio med lisa idag och kollade på Grown ups 2 den var jätte rolig rekomenderar den verkligen till er som gillar komedi filmer      


men nu sitter jag framför tvn och kollar på The Valley  och äter någon slags tårta     

   

Av vicktoria börjesson - 21 juli 2013 00:57

Hej idag på morgonen ville mina kompisar att jag skulle komma ut så när jag väl var ute hade dem fixat jätte fint på gården med ballonger och fika och presenter så frågade jag vem vi firade så sa dem att dem skulle fira min födelsedag  så sa jag men jag fyllde ju år den 28 april då sa dem att dem ville fira mig nu så fick jätte snygga cupcake prylar så när jag bakar nästa gång så vill dem ha bullar :D  men det kommer en bild nedanför :) 


Sen gick jag till affären och skulle köpa saker som jag ska ha och sen gick jag hem så färgade jag håret :)

och imorgon ska jag åka och bada med lisa i surte :)  men först kommer jag hem till henne och hämtar henne :)


fick ett jätte roligt bekedd idag som ni får höra på onsdag :)


men nu ska jag setta på serier och äta jorgubbar med glass   

 

Presentation


hej jag heter vicktoria och är 15 år och bor i göteborg
och är galen i hundar och shopping :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards