Vicktoria

Alla inlägg under juni 2013

Av vicktoria börjesson - 28 juni 2013 21:46

hej idag var jag med lisa och shoppade mycket eftersom det var rea   !

men allt jag köpte gör jag som sagt när jag köpt min hund och en ny kamera samtidigt    

skulle gå på minnes stund idag till hasse men vi han inte för det tog tid att shoppa mycket :) men ska lägga en blomma vi skolan och ett kort     

 kanske lägger ut bilder från idag senare   

 men nu ska jag kolla på många serier och dricka te med chips och godis    vi hörs  senare   

Av vicktoria börjesson - 27 juni 2013 13:23

           

Av vicktoria börjesson - 26 juni 2013 21:05

R.I.P Hasse min bästa och roligaste snällaste lärare vila i frid kommer inte vara detsamma utan dig       hur ska det vara att inte ha dig på lektionerna eller se dig i korridoren och skratta åt varandra    men det kommer inte gå att ersätta dig för det finns ingen bättre än dig saknar dig goa vän   

 att höra din roliga mobil signal ringa och när du målar sverige som en is björn och när vi iblad gör lekar och kollar på film istället för att jobba kommer sakna det men mest av allt kommer jag sakna dig          kommer alltid finnas i allas hjärta och alla kommer sakna dig du har lärt oss en massa saker medans vi var i skolan  vila i frid   


 

Av vicktoria börjesson - 26 juni 2013 15:23

så säger det nu Glad midsommar till er alla jag var i lysekil i veckan och firade midsommar där med släckten .   glömde ta foton på allt men det dör ju ingen av så köpte jag än massa saker där men jag var ju i en stor djur affär idag så tänkte när jag köpt min hund kan jag göra en STOR HAUL med allt jag köpt inann dess      

Men nu ska jag kolla på några serier eftersom det är så tråkigt väder ute.    Längtar till det blir FINNT VÄDER så jag och lisa kan åka och bada   Kommer  säkert vara väldig jobbig haha   

Av vicktoria börjesson - 25 juni 2013 22:27

har städat och bakat scones idag och fixat te till morden i midsumer med pappa   


men nu kollar jag på geordie shore bästa serien   


Bilderna är från google :)      

Av vicktoria börjesson - 25 juni 2013 14:13

1. Min fovorit färg är blå

   

2. Min bästa vän som jag gillar mest är Lisa www.lixxxa.bloggplatsen.se   


3. Jag är 15 år   


4. Min mamma heter Christel och pappa heter Stefan    


5 . Jag har 6 stycken syskon   


6. Jag älskar att shoppa med kompisar !

 

7. Jag älskar glass mer än godis !    


8. Jag gillar inte kaffe       


9. Jag bor varanan vecka hos mamma och pappa   


10. Det finns inget djur som jag inte gillar !    


11. Jag avskyr insekter !!   


12. Jag gillar donken mer än burger king   


13. Min favorit mat är kinamat     


14. Jag har aldrig varit i stockholm eller utomlands       


15. Om jag hade något favorit syskon skulle det vara Caroline 

  

16. Min favorit ras på hund är chihuahua och siberian husky   

   


17. Min favorit butik är ULLARED!!

 

18. På sommaren bor jag i hus på landet  


19. Jag älskar att bada   


20. kan inte vara utan min familj , mobil ,kamera , tv, dator      


21. Jag är singel   


22. jag gillar att sjunga och skriva låtar och spela instrument      


23. Gillar inte när klockan ringer på morgonen   


24. Gillar att vara ute och sola   


25. Gillar inte falska personer   


26. Gillar att baka bullar / kakor   


27. Kommer hitta på roliga saker på denna bloggen fler gånger   


28. har en youtube kanal prenumerera gärna snälla   

  


29. Gillar inte kebab   


30. Jag har aldrig opererat mig är livrädd för sprutor och att vara på sjukhus  

Av vicktoria börjesson - 25 juni 2013 14:09

                      

Presentation


hej jag heter vicktoria och är 15 år och bor i göteborg
och är galen i hundar och shopping :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards